onsdag 11 april 2018

Dear sunshine

Hej från ett soligt Vasa - fullkomligt älskar dessa dagar då våren känns så otroligt nära. Både i går och i dag har jag varit "ledig" från skolan. Har alltså inte haft något insatt på schemat. I går spenderade jag en stor del av dagen vid Tritonia och fick fixat en del uppgifter. Så skönt! När jag kom hem satt jag ute på balkongen och läste tills Anton kom hit. Vi åkte in till centrum för att äta sushi (trodde förr att det var ungefär det sista jag skulle gilla, men så fel man kan ha). Efteråt gick vi på ett par lägenhetsvisningar och sedan var vi på tisdagssamling. Att få spendera tid där - det om något är lyx i vardagen. 

I dag började jag morgonen med gymträning och cyklade sedan in till stan för att träffa Pamela. Vi satt länge på café och pratade och gick sedan en stund i affärer. Så kul att träffas! ♡ När jag kom hem passade jag på att vara ute i solen (igen) och nu ska jag snart börja laga middag. Så nu är ni uppdaterade om det, haha. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar