tisdag 3 april 2018

THANKFUL

Påskhelgen har varit riktigt härlig! Det blev en ledig helg från jobbet, vilket var riktigt skönt då dagarna ändå var rätt så fyllda av program. Har bland annat bakat och städat inför påsken, druckit kaffe med kompisar, varit på sammankomster, njutit av vårsolen, ätit söndagsmiddag med mina fina kusiner, haft möhippa åt Kiika. Ja, det sistnämnda - verkligen en så rolig dag! Vi började redan på lördagsmorgonen med att ställa i ordning det sista, dekorera stället och föra ut presenter. Vi överraskade henne på jobbet, körde runt på lite uppdrag, var på danslektion och spenderade sedan kvällen vid Solhaga med lekar, tävlingar, god mat, jacuzzi och tid att prata i kapp. Ser så framemot deras bröllop, det kommer bli en underbar dag!


Ett par av bilderna ovan är lånade. Nu är jag tillbaka i Vasa efter fem (?!) veckor hemhemma. Som bäst skulle jag egentligen vara i skolan men förmiddagens pass blev inställda. I stället ska jag träffa Ida, Elsa och Mirjam som jag saknat så mycket. Vi ska i alla fall luncha och fara ut och gå i solskenet.

1 kommentar: